AS Tallinna Sadam ja Ukraina firma DMSS allkirjastasid möödunud aasta detsembris koostöömemorandumi, mille kohaselt plaanib DMSS rajada Paldiski lõunasadamasse toornafta rafineerimistehase, mis looks esimeses etapis 200 uut kvalifitseeritud töökohta, oleks tervendavaks konkurendiks nii Balti riikide kui Skandinaavia autokütuse turul ning suurendaks piirkonna energiavarustuse sõltumatust. Tehase esimese etapi ehitamine kestaks kaks aastat ning valmides oleks tehas võimeline ümber töötlema kolm miljonit tonni toornaftat. Tehase lõplikul väljaehitamisel kasvaks see number ligikaudu kuue miljoni tonnini aastas ning täismahus töötades võib tehas anda tööd kuni 1000 inimesele.
Tallinna Sadam tutvustas 10. veebruaril Harju maavanemale Ülle Rajasalule ning maavalitsuse spetsialistidele Paldiski lõunasadamasse planeeritava toornafta rafineerimistehase kava ning sellega kaasnevaid küsimusi. Maavanem näitas projekti vastu üles suurt huvi ja toetust ning nentis, et realiseerumise korral oleks see suureks arenguhüppeks nii Paldiski linnale kui ka teistele ümberkaudsetele regioonidele.
AS Tallinna Sadam ja Ukraina firma DMSS allkirjastasid möödunud aasta detsembris koostöömemorandumi, mille kohaselt plaanib DMSS rajada Paldiski lõunasadamasse toornafta rafineerimistehase, mis looks esimeses etapis 200 uut kvalifitseeritud töökohta, oleks tervendavaks konkurendiks nii Balti riikide kui Skandinaavia autokütuse turul ning suurendaks piirkonna energiavarustuse sõltumatust. Tehase esimese etapi ehitamine kestaks kaks aastat ning valmides oleks tehas võimeline ümber töötlema kolm miljonit tonni toornaftat. Tehase lõplikul väljaehitamisel kasvaks see number ligikaudu kuue miljoni tonnini aastas ning täismahus töötades võib tehas anda tööd kuni 1000 inimesele.
AS Tallinna Sadam ja Ukraina firma DMSS allkirjastasid möödunud aasta detsembris koostöömemorandumi, mille kohaselt plaanib DMSS rajada Paldiski lõunasadamasse toornafta rafineerimistehase, mis looks esimeses etapis 200 uut kvalifitseeritud töökohta, oleks tervendavaks konkurendiks nii Balti riikide kui Skandinaavia autokütuse turul ning suurendaks piirkonna energiavarustuse sõltumatust. Tehase esimese etapi ehitamine kestaks kaks aastat ning valmides oleks tehas võimeline ümber töötlema kolm miljonit tonni toornaftat. Tehase lõplikul väljaehitamisel kasvaks see number ligikaudu kuue miljoni tonnini aastas ning täismahus töötades võib tehas anda tööd kuni 1000 inimesele.
Kogemus kohustab
- Allan Kiil
- Harku vald
Allan on:
> Tallinna Sadama juhatuse liige
> Harku vallavolikogu liige
> Eesti Paraolümpiakomitee peasektetär
> Harjumaa Spordiliidu esimees
> Eesti Mereakadeemia Nõunike koja liige
>Eesti Mereakadeemia Sadamamajandamise ja meretranspordi juhtimise õppeliini erialaeksami- ja kaitsmiskomisjoni esimees
>European Sea Ports Organisation (ESPO) juhatuse liige
>Baltic Ports Organisation (BPO) juhatuse liige
Allan Kiil on Tallinna Sadama juhatuse ja Harku vallavolikogu liige, juhib Eesti Paraolümpiakomitee tööd ning on Harjumaa Spordiliidu esimees. Allan soovib, et Eesti areneks järjekindlalt võrdväärseks teiste Euroopa riikidega ja rahval oleks suurem kindlustunne tuleviku ees.
Allan on sündinud 1963. aastal Tallinnas, kuid on elupõline Harku valla elanik. Ta pooldab Reformierakonna maailmavaadet, mis on suunatud Eesti rahva heaolu kasvule läbi inimeste enda initsiatiivikuse toetamise.
Powered by Blogger.