21. mail avas Tallinna Sadam Admiraliteedi basseinis Vanasadama Jahisadama, kus on 62 kaikohta kuni 60-jalastele alustele maksimaalse süvisega 4,0 m. Jahisadama hooneks on kohandatud endine Vanasadama C-terminal. Meresõitjatele on loodud kaasaegsed olmetingimused, samuti on sadamas olemas aluste tankla, sõidukite parkimiskohad ning ööpäevaringne valve.
Harrastusmeresõitjate merekaardile võib nüüd lisada uue unikaalse sildumisvõimaluse Tallinna linnas. Tallinna Sadam rajas mererahvale võimaluse, mis seni Tallinnas puudus - silduda oma jahi või kaatriga sisuliselt südalinnas Admiraliteedi basseinis asuvas Vanasadama Jahisadamas. Sadam loodab, et Vanasadama Jahisadam saab kodusadamaks paljudele eestlastest harrastusmeresõitjatele ning koduseks sadamaks paljudele Tallinna külalistele.
ASi Tallinna Sadam juhatuse liikme Allan Kiili sõnul on Eesti olnud ja on ka praegu mereriik, kuigi taasiseseisvumisele eelnenud aastakümnete vältel on püütud eestlast nii hea kui kurjaga merest eemale saada. Ajad on muutunud ja harrastusmeresõitjatele luuakse järjest uusi võimalusi vanade sadamakohtade taasavamise ja uute lautrikohtade ehitusega.
„Tallinna Sadam, olles ühenduslüliks linna ja mere vahel, soovib äratada linnainimese huvi mere ja iseäranis mereturismi vastu ning tuua inimene lähemale merele. Vanasadama Jahisadam on oma asukoha tõttu ideaalseks paigaks, kus propageerida ja arendada Eesti merekultuuri, muuhulgas läbi erinevate merendusvaldkonnaga seotud ürituste,“ ütles Kiil.
Harrastusmeresõitjate merekaardile võib nüüd lisada uue unikaalse sildumisvõimaluse Tallinna linnas. Tallinna Sadam rajas mererahvale võimaluse, mis seni Tallinnas puudus - silduda oma jahi või kaatriga sisuliselt südalinnas Admiraliteedi basseinis asuvas Vanasadama Jahisadamas. Sadam loodab, et Vanasadama Jahisadam saab kodusadamaks paljudele eestlastest harrastusmeresõitjatele ning koduseks sadamaks paljudele Tallinna külalistele.
ASi Tallinna Sadam juhatuse liikme Allan Kiili sõnul on Eesti olnud ja on ka praegu mereriik, kuigi taasiseseisvumisele eelnenud aastakümnete vältel on püütud eestlast nii hea kui kurjaga merest eemale saada. Ajad on muutunud ja harrastusmeresõitjatele luuakse järjest uusi võimalusi vanade sadamakohtade taasavamise ja uute lautrikohtade ehitusega.
„Tallinna Sadam, olles ühenduslüliks linna ja mere vahel, soovib äratada linnainimese huvi mere ja iseäranis mereturismi vastu ning tuua inimene lähemale merele. Vanasadama Jahisadam on oma asukoha tõttu ideaalseks paigaks, kus propageerida ja arendada Eesti merekultuuri, muuhulgas läbi erinevate merendusvaldkonnaga seotud ürituste,“ ütles Kiil.
Kogemus kohustab
- Allan Kiil
- Harku vald
Allan on:
> Tallinna Sadama juhatuse liige
> Harku vallavolikogu liige
> Eesti Paraolümpiakomitee peasektetär
> Harjumaa Spordiliidu esimees
> Eesti Mereakadeemia Nõunike koja liige
>Eesti Mereakadeemia Sadamamajandamise ja meretranspordi juhtimise õppeliini erialaeksami- ja kaitsmiskomisjoni esimees
>European Sea Ports Organisation (ESPO) juhatuse liige
>Baltic Ports Organisation (BPO) juhatuse liige
Allan Kiil on Tallinna Sadama juhatuse ja Harku vallavolikogu liige, juhib Eesti Paraolümpiakomitee tööd ning on Harjumaa Spordiliidu esimees. Allan soovib, et Eesti areneks järjekindlalt võrdväärseks teiste Euroopa riikidega ja rahval oleks suurem kindlustunne tuleviku ees.
Allan on sündinud 1963. aastal Tallinnas, kuid on elupõline Harku valla elanik. Ta pooldab Reformierakonna maailmavaadet, mis on suunatud Eesti rahva heaolu kasvule läbi inimeste enda initsiatiivikuse toetamise.
Powered by Blogger.